انواع تم تولد و تم جشن تولد

معرفی بهترین و به روز ترین تم ها و تزئینات تولد

انواع تم تولد و تم جشن تولد

معرفی بهترین و به روز ترین تم ها و تزئینات تولد

تم تولد پری دریایی Mermaid شخصیت کارتونی پری دریایی کوچک

+ تم تولد پری دریایی Mermaid شخصیت کارتونی پری دریایی کوچک The Little Mermaid به رنگ آبی دخترانه :
پری دریایی از پرنسس‌های محبوب و رویای هر دختر کوچکی می‌باشد و درباره‌ی پری دریایی کوچکی به نام آریل می‌باشد که آرزوی زندگی در خشکی را دارد و به دنبال ماجراجویی دریا را ترک می‌کند. تم تولد پری دریایی Mermaid از سری تم‌های کارتونی دخترانه می‌باشد که طراحی کاملا رویایی دارد و مورد علاقه‌ی دختر دلبند شما خواهد بود.

ادامه ی مطلب را در اینجا بخوانید.

تم جشن فارغ التحصیل تم مخصوص دانشجویان و دانش آموزان

تم جشن فارغ التحصیل تم مخصوص دانشجویان و دانش آموزان :

اگر دانش آموزی در منزل دارید که دوره‌ی تحصیلی او رو به اتمام است و یا دانشجویی که در حال فارغ التحصیلی می‌باشد، می‌توانید با برگزاری جشن فارغ التحصیلی خستگی درس خواندن را از او بگیرید.

تم جشن فارغ التحصیلی طراحی بسیار زیبایی دارد و قطعا استفاده از آن زیبایی جشن شما را دو چندان خواهد کرد.

از اقلام استفاده شده در این تم می‌توان به بشقاب، فلش، تاج کاغذی، ردپا، کارت دعوت، لیبل، تاپر، کارد و کفگیر کیک بری، ظرف پاپ کورن، لیوان، کارد، چنگال، ریسه، نی و خلال اشاره کرد که بسته به سلیقه و نیازتان می‌توانید اقلام را کم یا اضافه کنید.


معرفی تم تولد اونجرز یا انتقام جویان

اگر به برگزاری جشن تولدی دلنشین برای پسر دلبند خود علاقه دارید، تم تولد اونجرز یا انتقام جویان می‌تواند انتخابی مناسب برای مراسمتان باشد. انتقام جویان گروهی مبارز و تشکیل شده از انواع قهرمانان است که در راه نجات بشریت می‌جنگند. بدون شک فرزند شما از دیدن این تم تولد غافلگیر خواهد شد.

از اقلام استفاده شده در این تم می‌توان به بشقاب، فلش، تاج کاغذی، ردپا، کارت دعوت، لیبل، تاپر، کارد و کفگیر کیک بری، ظرف پاپ کورن، لیوان، کارد، چنگال، ریسه، نی و خلال اشاره کرد که بسته به سلیقه و نیازتان می‌توانید اقلام را  کم یا اضافه کنید.